"𝑬𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆𝒂𝒍"

Just...forget it-....

HBD Hyeon dad~


برام مهم نیس..من عاشق این عکس یونگیم-

دقیقا نمیدونم از کجاش شروع کنم...از اینکه توعم intp عی و بازم مثل همیشه مثل بقیه intp هایی که باهاشون دوستم نیستی؟یا از چطوری؟ یا شایدم از اینکه معدلم بالای 10 شده و تو مجبوری اون بار کثیفه معمولیه رو بزنی به نامم^^ یا شایدم باید شروع کنم از تک تم چیزایی که به مربوط میشه حرف بزنم تا برسم به شخص شخیص خودت..هوم؟

الان که داشتم حساب میکردم فکر کنم این رابطه ای که بهش میگن دوستی بین ما دوتا دو سال و خورده ایه که هست...توی این دو سال اتفاقات خیلی زیادی افتاد..از اون لقب اولیه که"سنگ پای گمشده بود" ..رسیدیم به کوزت و گوربه نارنجی...
نمیدونم تاحالا بهت گفتم یا نه..ولی هروقت که بهم میگی گوربه نارنجی چشمام ستاره ای میشه و دلم میخواد بپرم و بچلونمت..من خیلی زیاد عاشق این لقبم..ولی بهت نمیگمش چون پررو میشی ولی الان گفتمش D:
ادم بشدت محوی ای..یعنی چیزه..ببین من این رو از بیرون این شکلی میبینم که تو درحالی که پتو پیچیدی دورت و توی اتاقت کنار پنجره نشستی و داری کرانچی میخوری از چیزا هایی که مربوط به علایقت میشه لذت میبری و توی ارامش خودتی..و که یهو من دراتاقو باز میکنم با یه سر و صدای وصف ناپذیری اون ارامش دلنشینو بهم میزنم:>...
ولی همش تقصیر خودته"^" باور کن اگر پست میزاشتی یا یکم..فقط یه کوچولو بیشتر از خودت علائم حیات نشون میداد من هی هر دو روز یبار نمیومدم خصوصیت پلاس شم و ارامش روحی روانیتو بهم بریزم/"-"\

درک میکنم که خسته ای..درک میکنم که هی دلت میخواد که ادم باشی ولی نمیتونی ادم باشی..میدونم سست عنصر بودن خیلی مزخرفه- ولی کامان هیونی...زندگیو سخت نگیر...سست عنصر بودنم به نوبه خودش قشنگه...اره ادم با تکون دادن به خودش به یجایی میرسه ولی وقتی میتونی سست عنصر گونه یه گوشه بشینی و از زندگیت دلخواهت لذت ببری چه لزومیه که به خودت فشار بیاری- ؟

جدا از اینا..میدونستی خیلی بچی؟ من نه تاحلا صداتو شنیدم..نه دیدمت..حتی اسمتم نمیدونم"^" میدونم اجباری نیست..ولی کامان خیرسرم فرزند خونده اتم-

امیدوارم که توی مسیری که داری برای خودت میسازی لذتببری..و وقتیم که برگشتی و به عقب نگاه کردی از مسیری که طی کردی راضیت داشته باشی:>

خیلی دوستت دارم هیونا~

مراقب خودت باش-

 

+میدونم خیلی سم شد:> ولی کامان مثل یه گوربه ای که زیر بارون مونده از دیشب فکر میکنم چی بنویسم که حق مطلب ادا بشه-

++تولدت مبارک "هیون دد،اونی عزیزم..لاکپشت پیرم"
+++ فصل جدیدی از کتاب "خاطرات هیوندرلا؛لاکپشت پیره ثروتمند" باز شده..نظرت چیست؟"-"...
 

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان