"𝑬𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆𝒂𝒍"

Just...forget it-....

main-

یکی که مثل نادر ابراهیمی بگه :
تو گرچه تکیه گاه منی،
اما خود،
در تنهایی، ساقه ی باریک یک گل مینایی.
مگذار حتی نسیم یک اضطراب، این ساقه ی نازک را مختصری خم کند.
شکستن تو، درهم شکستن من است.

 

+داشتن یه دوست که کافیه فقط بهش بگی بیا فلان کارو کنیم و به ثانیه نشده بگه باشه>>>>>
ثنا واقعا ادم قشنگیه:)...
++نمیدونم چرا اینو اینجا گذاشتم- شاید فقط میخواستم ثبتش کنم که"بماند به یادگار"
+++دست سمت راستیه منم..سمت چپیه ثنا-

امروز توی مدرسه بازی سرخش کنو انجام دادیم:>
و اوکی الان پشت دستای من همه خون مرده است..
ایا ما روانی ایم؟ جواب مثبت است^^!

اخراش دیگه اشک همه مون در اومده بود از درد:>

مدیونی فکر کنی اینقد گیجم ک چپ و راستم یادم رفته

ساعت چ رنگیه تویی؟"-"

خسته نباشی داداچ-
ساعت قهوه ایه-

یسسسسسس درست حدس زدممممم اهخفحبخمقهگثهنص

+خب یادم نمیاد راست کدومهه چپ کدومهههه

کیوت:>

یسری چیزا رو خیلی دلم میخواد بزارم اینجا و بگم-
ولی میدونین..زمینه اش نیست^^

فشار چیه؟ من فشار نمیخورم

فردا امتحان عربی دارم- هیچی نخوندم:)

و هنوزم نخوندم-

یکی نیست بگه لعنتیا من هنوز برچسب اسممو نزدم رو کتابام..حتی منگنه عم نیستن..امتحان چه خریههههه-

خاک به سرا

از بازارچه مدرسه خریدین؟! 

نه :> بهمون دادن

یکی نیست بگه لعنتیا من هنوز برچسب اسممو نزدم رو کتابام..حتی منگنه عم نیستن..امتحان چه خریههههه-

")..منبع؟...

گاد  گاد گاد گاددویونسحثمصحصنصصxDDDD

مرنبدترنمی=-=

داشتن یه دوست که کافیه فقط بهش بگی بیا فلان کارو کنیم و به ثانیه نشده بگه باشه>>>> 

")..منبع؟...

 

حق و مود و از این حرفا.

خیلی کیف میده-

@جیوو

حقیقتا منم اولش گیج شدم یادم رفت راست کدومهxD"-"

ودفاک گایز؟"-"
@جیووم

جررر پس اشتباه فکر کردم😂

 

با ارزش ترین چیزی که از طرف مدرسه بهمون دادن همون شکلات فاسد هاییه که اول سال پخش میکردن

:>>>

جدی؟مدرسه ما اول سال گلدون داده بودن..عکسشو نذاشته بودم؟:"

امشب خیلی بهم گفتی کیوتااا=-=

 

+وقتی مخ ننتو میزنی و بیداری ولی شارژ گوشیت تهشه<<<

چون هستی:>

+این بدههههxDD

همه ریپ میزنیم"-"...

فقط دوسال این اموزشای کوفتی مجازی بود"-" چرا اصولا اولیه پیش دبستانی رو یادتون رفته؟

اوکی قبول•-•

 

 

+خیلیی بدههههه یتصحصنصحصنصن وای 

یه ساعتت دارم میگم ننه دو دقیقه ولم کن یکم دیگه میام

بالاخره قبول کرد یهو گوشیم بالاش: درینگ درینگ ۱۵ درصد بیشتر از شارژ شما نمانده است

من: :))))))))))))))))))

هیه"-"

+من مامانم خوشخبتانه امشب اصن بهم کاری نداره...چون اعصاب ندارم میدونه یچی بگه پاچه میگیرمxDDD

به ما روز دانش آموز کاکتوس دادن._.

به ما جامدادی دادن که توش خودکارو اتود بود که ارم مدرسه روش هک بود^^

وای یه چیزی

جیووم؟D:::

ایسا جان از همین الان میگم جمع کن ذهنتو خواهرمه^^

"-"

 

 

+خرشناسسسس...من امشب سرمو خورددد سکسنصمصمصم

xDDDDD

 

@ایسا عشقم

خفه شو-

+اینکه اعصابم مث سگه خیلی خوش شانسیه؟:"|


#ایسا جان عزیز دلم ^^

یادمون نرفته فقط ذهن‌مون یاری نمیکنه که یاداوری کنه بهمون"-"

ها؟D:

هنوز میخواستم بگم چه کادوی خوبی که به ارم مدرسه رسیدمxDD 

خیلی خودشیفته گونه است..اون از پارسال بهمون ماگ دادن اسممونو زده بودن ماگ..^^
مثلا روی ماگ نشوته"سبا جان ..بودنت باعث خوشحالیه^^"

ولی من درحال حاضر نمیتونم ب غرغرا ننم گوش بدم-

منم نمیتونم^^ جیغغغ

دستت ولی کیوتهTT

 

وای سرخش کن..فیو من بودXDDDDD

چون همش میخندیدم..سر اینکه یکی اخ منو دراره شرط بندی بود..

 

وای..من هنوز 3-4 تا از کتابای دوازدهمم جلدم نشدن:)

کجاش کیوته دقیقا مان:| تنها عضو از بدنم که ذره ای کیوت نیست دستمه:|

پشت دستام کلن لکه لکه بنفش قرمزهxDDD
هیچکیم نمیتونست اخه منو دربیاره..اخر سر مهسا با اون بی حسیش اومد دستمو بوس کرد گفت نکن اینکارو با خودتxDDD حداقل داد بزن...

من هنوز کتابای هفتمم منگنه نیستن داداچ..

@ایسااا

اقا من شوخی کردمااا..جدی نگیر"-"

#ایسا
بابا بچم با جنبه است"-"

بصیرت نداری"-"..میگم کیوته بوگو چشم"-"

 

فاااااااااک...یاد دوران مدرسه م افتادم"))))))

مخصوصا وقتی مدل مورچه ای نیشگئن میگرفتن...

یا مدل ماری با ناخون خراش میدادن...

روانی بودیم کلن"-"

کسی ولی منو نمیبوسیدTT

 

اثرات مجازیه

اتفاقا بنظر خودم کراشه"-"

ببین ما انقدر محکم میزدیم صداش تققق میچسبید..تازه مهسا ومطهره پدصگ دستاشونو خیس میکردنxDDD
انقدر مهسا محکم زد رو دست مطهره بچم جیغش دراومد:> و مهسا اینطوری بود که این به این کوچولویی صداش درنیومد حجالت دارهxDDD

ماعم روانی ایم"^"
ببین اخه دست من قشنگ لکه های گنده گنده کبود شده بود..دستمم سفیده...اصن یه وضعی..مبارکه پشماش ریخته بودxDDD


اره بابا...

اووووف کیوتا مگ کراش نیستن؟!!!!!!...

 

وای بگردمXDDDDDDD

لعنتی دلم مدرسه خواستTTTTTTT

نگو اینطوریTTTTTTTTTT

من تو دانشگاه کیو پیدا کنم عین خودم روانی باشه اخهTTTTTTT

کیوتی که تو باشی! کراش ترینی^^

الان دستم درد میکنه..عصبام حس میکنم کار نمیکنهxDDD
اگه امتحانا نباشه مدرسه به خودیه خود خیلی عالیه^^ حتی درس پرسیدناشم دوست دارم^^
یکم صبر کنی خودم میام دانشگاهو به اتیش بکشیTT

احسنت به بصیرتتT^T..اوکی ولی قلبمTTTT

 

بیا بوسش کنم یاااااا"(((

*بوسیدن دستت و اروم نوازش کردنت جوری که دردت نیاد

مدرسه..اصلن..من زنگای اخر عنسرده میشدم که برمیگدریم خونه...

مشکل اینه رشته ی تو انسانیه از من تجربیXD

:") کیوت...

بیخیال بابا دیگه اینجوری سافتم ک نه...زخم شمشیر نخوردم کهxDDD
منم همینطور:(( امروز انقدر خوشحال بودم بلافاصله بعد مدرسه رفتم با ثنا بیرون-
خب منکه بقیه روزو قراره پلاس شم محل زندگیه تو"^"

حیح")...

 

حرررررررررررف نزن!!!!!=-=

سکوت کن من الان ویار میکنمTTTTTT

شت....شما خوش اومدییییییی">>>>

مانیای خر"-"

گفتم خشانت دوست میدارم ولی نه در این حد فرزندم^^

اعع حامله ایییییییییی؟ از کیهههه؟*-*
:))) من شده تاشهرتون میام"-" اینو قول میدم بهت=-=

یه لحظه سرد و گرم شدم لعنتیXDD

 

کلن من خشانت دوس..به توهم ربطی نداره=-=

منظور..وای نه من غلط کنم حامله شمXD

شهر ما عن خاصی نریدن توش بخدا...من خودم میامTT

,gd j, fdh ]al..hwgk o,nl j, aivl,k uk ld;kl">

"//////////////////////

*اصلن تو بیا چشم..من خودم عن میکنم تو شهرمون">

تعادل را با ما بیاموزید"-" کاملا تضمینی:>

منم خشانت دوست دارم که..اوف جون بیام پیوی یعنی؟"^"
مید..اگه ویار به حاملگی که بود من حامله ام xDDD
من میخوام شهرتونو ببینم زنیکه=-= هی من میام میام نکن...:( تازه باید با دوستاتم اشنا شم..مخصوصا الما:> و اون کراشت توی کتابخونه-
*ایهام شدیدی داشت-
:>>>> رام میدی خونه تون؟:(

چشمXD

 

*باز کردن در پیوی

خوش اومدین لیدی">

بااااااشه تو بیا=-=..میبرمت میدون عقاب اصلنTT...همه جارم میگردونم..-انگار چی داره-

ولی ارومیه بهتره هاااا..اونجا ببرمت:"

چشم دوستامم تضمینی..المام اوکی...

ولی کراشمو لعنتی خودمم یه ماهه ندیدم کهXD..رفت دیگه

خونمون که اصلن..سینبتسیمنبتن

اتاقم برا تو">

افرین:>


*چشم غره رفتن*
من با شما قهر بودم راستی=-= کنکله-
مود مامانت وقتی من بیام:*خودش کم بود یکی دیگه رم اورد* من عاشق دوردورمTTT
ارومیه عم دوست دارم برم:)
من جدی یبار باید با الما حرف بزنم"^" انقدر دربارش گفتی حسودیم شده=-=
من بیام کراشتم میاد^^ اره...
اتاقت:>> لباساتم برا من؟:((((

*سعی در نخندیدن

گاد بازم قهر؟!..کاماااان!

کلن مامانم که خطریه...باید وقتی بیای خونه نباشن"-"..جونXD

ارومیه میبرمت")))))...تبریزم میبرمت")...

به الما گفتم بیاد حرف بزنه ها..یادش نیست..گشاده...از کی گف جدیدمو زدم؟!..هنوز نیومده!!!!!"/

اوووووووو ایهام">

قلبمم براتو اصلن

*ابرو بالاانداختن که جرات داری بخند^^
تو هنوز قضیه اون لیست بلند بالارو حل نکردی عزیزم^^
ولی من میخ مامانتم ببینم._. باهاش حرف دارم:>>>>
یعنی همه جا میبریممممم؟*----*
وقتی دوستات از خودت گشاد ترن: چیکارش داری بچه درگیره...*سعی در پاره نشدن*
یه:>>>
اوفف جون"^" میشه من شبا رو تخت تو بخوابم؟"^"
چرا تصور سازی واسه چیزی که ممکنه اصن اتفاق نیاته دارم میکنم؟xDDD

*سرفه کردن جهت خنده احتمالی

چشم..اونم حل میکنیم..گادXDD

حالا مامانمم یه کاری میکنیم~...نمیخوای با بابام حرف بزنی...اون بهتره هااا:"

بله همه جا میبرم")))))

وای...حرررررررررص میده..حرص!!!!...من گشا نیستم اونا گشادن"/

ستایش هر سری میاد گف صفحه جدید باز میکنه..چرا؟!..کونش نمیگیره فیلترشکنشو ببنده"////

باشه..تک نفره هم هست..باهم میخوابیم">

وای از اون تصورا منم دارمXDD

*نگاه خشمگینانه
تا وقتی حل نکردی تا یه کیلومتری منم نمیای=-= تیکلاو سیگاراعم برای منن^^
با بابات که من دارم با بابات میام داداچxDDD
تو مانیای خودمیییییییییییی*-* به والله یکی دیگه رو قبل من ببری دوردورا=-=!
اخی مان...نازی نازیxDDD

چی میشه که ادم انقد گشاد میشه؟"-"
من نصفه شب تو خواب لگد میزنما/"-"\ باید دست و پامو ببندیxDDD
به خودت رفتم-

نه بابا ، شوخی کردم😂

منظورم این بود که مدرسه معمولا 

چیزای خوب به بچه ها نمیده😂

نمیدونم، من تازه فالوت کردم

اهااا از اون لحاظ ارهxD

اع'-'

*حل کردن مسئله رو گرفتن برگه سمتت

ببین حلش کردم!..تازه حواسم به رادیکال 7 هم بود^^XD..

هییی!! اونا برا منه!!!

بر منکرش لعنتتتت">...چشم نمیبرمXD

نمیدونم...این پستتو به ستایش نشون دادم راستی"-"

خودمم شبا کمی ادم نیستم..کنار میایمXD

داستان ژنای مان پارت28172498712498

نباید رادیکال هفتو بهت میگفتم- انی وی...

*کشیدن ضربدر بزرگ قرمزرو برگه*اشتباهه..از اول^^
ولی حالا دیگه برای منن~
افرین'^'
عاا...چینجا؟'-'حس خاصی ندارم نسبت به اینکه دیده-سلام برسون:>
وقتی ژن ریخته*xD

ماگ خوبه کههههه

به ما کوفتم نمیدن=-=

اشکال نداره- تخریب شخصیتی نکنن بقیه اش مهم نیس:>

پتوس>>>

میستوری منننن:>

اینم حرفیه..

مدیونی فکر کنی یادم نمیاد بحث چی بود-

🗿💔

i'm fish-
+حتی یادم نیست فیش چ شکلی بود-

+ درست نوشتی🗿

+خب خداروشکر اونقداعم خنگول نشدم:>
++ایسایی:>

++ انقدر کیوت نوشتی میخوام برای اولین بار بگم جانمTT

++ودف بچه..کجاش کیوته=-= انی وی..
دلم برات تنگ شده بودT^T

کیوت بودTT

تزجشمساتجیجستی:"))) بغل*

خوبی؟"^"

کیوت نیست هویج عزیزم"^"
*محکم بغل کردننن*
خوبممممم تو خوبی؟

هویج‌؟🥕

منم خوبم:">

ارهههه هویییججج"-"
خوب بمون:>

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان