"𝑬𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆𝒂𝒍"

Just...forget it-....

:>

اومدم پست خوب بزارم..ولی بیان رید..ای دونت کر...
فقط خواستم به این اشاره کنم
لینک دیلیم.. نمیدونم چرا میدمش ولی خب بیاید اهمیت ندیم..

چطورییییی

خوبممم تو چی؟

این داستان: بیان برای nامین بار ریده

تا برنامه ای دیگر فعلا خداحافظ

فعلا خدانگهدار:>

ولی وایسا
کجا کجا؟

دلم برای ونته مانیا هیون سلین ریتا مینهی مین الی جیوو ثنا چومی مارین ایلین ایمی لیلی دراگون یگانه ساکورا ایکان ایاسو انی باران روبی ایسا انیتایی که نمیشناسم پان شوکو هیونگ سانبین ترنم پرسون شکیبایی که نمیشناختم فافی مائده نغمه انا ددیسا پریناز سانا ایان بلو انیما هالزی اریک پریسا مبینا و..تنگ شده.

میونگ و طناز و نوشمک و اونی سبا و شیوا عم همینطور

نمید•-•

منطقی بود حرفی ندارم*-*

حالا یکم بمون ولی..جای دوری نخوهد رفت...

بغل کردنت"

هیش من همینجام که...دلتنگ نباش")

مجاله شدن تو بغلت*

دلتنگی به فاصله است")..

منطق را از که اموختی؟

*پهن کردن زیرانداز

حالا که خیلی اصرار می کنی باشه•-•

چه خبر؟*-*

معلم منطقمون؟:")

کیوت-
گوده...
خبر که..خبرا دست شماست'-'

مجاله شدن تو بغلت*

")..منبع؟...

 

 

ولم کنید مومنت زنده دیدمممسمسمثجثجثجسجنسنینینیتینی

 

ای بابا'-' ادم نمیتونه درکمال امنیت توی بغل خواهرش تکرار میکنم خواهرشمچاله بشه؟'-'

اگ خوبه یه هفته بم قرضش میدی؟

 

دست من خالی از هرگونه چیزیست"-"

دادنش بهت*بگیر


صحیح فرزندم'-'

میستوری و کارمن و کالیستاعم دلتنگم براشون....

دینگ دونگ..

به هرحال مومنت مومنته فقط نوعش فرق داره"^"

الله و اکبر...امنیت نداریم که xD

یومیکو..دوتا هلیاها...هارو...

....

بوسیدن سرت"

"))))))))

سخته..مراقب خودت باش خب؟!

لاویو

توعم مراقب خودت باش")

لاو یو تو:<

@لیل

خدایاxDDD

لیل#

نههههه راحت باشیدددد مومنت بدینننن

ودفاک بچه؟xD

هستم•-•

می موررررررر*^*

شبت بخیر ارورام3>

افرین..

می مور تر'-'
شب توعم بخیر گیاهکم")

بنده یک عدد انسان ذوق مرگیده برای هرگونه مومنتیم خواهرانه براددانه مادرانه پدرانه عاشقانه دوستانه و غیرهXDTT

میخوای با خودت مومنت بدم؟:>

هنوز برا جانباز شدن جونمXDTT

 حیف شد جدا'-'

TT دلت تنگ نباشه ما همینجاییم..TT 

اشک ریختن-

پرسونییTT

-اشک ریختن متقابل-

یااا مرلین...

+این عادلانه نیست، من تلگرام ندارم "|

جانم؟

+عام...کنچانا؟

فدا سرت•-•

:>

عاح گلبممم

بیا بچلونمتتت تسنشنشمس

یگانهTT
گودو:>
+یگانه ساما بهت میادا کلکxDDD

سلامم ..خوبی ؟؟

ونذدبحسهب سلاممم:(
خوبممممم
خوبی؟

هایی^^

چطوری؟! 

هاییی:>
خوبم تو خوبی؟

سلام ب روی ماهت قشنگم

شکر ..خوب بمونی :)

منم بد نیستم عزیزم

به چمشون سیاهت"^"
خوب شدن یخورده سخته"^" بدتر نشو:>

بوس بهت

اره ..واقعا سخته..

سعیم و میکنم شیرین عسلم:)

:>
میدونم")
خوبههه"^"

و اینکه ...فقط قراره من ب سبام سر بزنم ؟

روم نمیشه کامنت بدم:")

اره اصلا ابهتمو میاره بالا 😔😂

داداچ تو که اصن ابهت نداری"-"

عه حقیقت امروز برای سومین بار تف شد تو صورتم "-"

حالا چرا تف اخه"-"؟

اگه بدن درد و سر دردم رو در نظر نگیریم، خوبم:) 

مریض شدی؟"-"
خوب بمون:>

اره╥﹏╥

🤎🤎🤎🤎

اععع مراقب خودت باش خب:(

چرا روت نمیشه مثلا؟!

اخه خیلی وقته کامنت ندادم:(

خب اشتباه کردی ندادی عزیزم..

اینطوری فکر میکنم فقط منم ک ب یادتم و دلم برات تنگ میشه

از این ب بعد بده

چشمم:>
کامنت میدم"-"

بوس رو چشمای خوشگلت:)

مرسی:")

یاااامنم دلم برات تنگیدهT-T

خوبی؟

حیحی:>
خوبم تو خوبی؟

گادراشکر

منم خوبم

:")
خوب بمون

سلامم

بغل؟

*همینطوری یهویی.

سلام توت فرنگی قشنگم")

*محکم بغل کردنت
خوبی؟

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان