"𝑬𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆𝒂𝒍"

Just...forget it-....

THE END

اهم؟ صدا میاد؟...خب فکر میکنم 1 ماه و نیم باشه که حضوری از من احساس نشده باشه. راستش انقدر ننوشتم چیزی که الان یکم برای نوشتن اینجا هنگم؛
این وبلاگ فکر کنم سومین وبلاگ من و طولانی مدت ترینشون بوده،حدودای 3 یا 4 سال از زمانی که به بیان اومدم میگذره و حالا حس میکنم اینجا برای من اونقدراعم که فکر میکردم جذابیت نداره،تمام این 4 سال اینجا بهم خوش گذشت و تا حدودی ادم هایی رو که توی این فضای مجازی پهناور پیدا کردم برام با ارزش باشن و توی یادم باشن؛
راستش دوستایی که من توی فضای مجازی پیدا کردم و مخصوصا توی این فضا کسایی بودن که برام مثل اعضای خانواده ام بودن و هستن(؟) و تک تک لحظات و صبحت باهاشون برام یه رویای بی نهایت شیرین بوده،
مهم ترین سال های نوجوونی من اینجا رقم خورد و خوشحالم که به قشنگ ترین شکل ممکن رقم خورد،هرچند فکر میکنم درخشان ترینش تا ابد برای من جایی به اسم "منگاتا" باشه، یه حسی بهم گوشزد میکنه که هی تو قرار نیست تا اخر عمرت تما افرادی که توی این مکان بودنو فراموش کنی!
با همه این خاطرات و پرسه های خاطراتم توی تک تک کامنتا و پستا و فضای این سایت میتونم حس اون لبخندی رو که وقتی داری به یه البوم عکس قدیمی نگاه میکنیو پیدا کنم هرچند واقعا باعث تاسفه بگم اگه نام کاربریو رمزو فراموش کرده بودم و دوباره پیداش کردم...
اما؛
هرچیزی بالاخره یه پایان و برگه اخری داره که یک روزی قلم نوشتن زندگی به اون صفحه اخر میرسه و کتاب زندگی هم با همون صفحه تموم میشه.
خوشبختانه یا متاسفانه فکر میکنم که وقتن بستن این دفتر و این برگه از زندگی من هم رسیده.با توجه به این که احتمال خیلی زیاد قرار نیست دیگه چیزی با این اسم و ادرس توی توی همین صفحه منتشر و دیگه ستاره ای روشن نشه...
فکر میکنم که وقتشه که دکمه "End" اینجارو بزنم،
هرچند که قرار نیست که کلا از بیان برم یا هرچی؛
به مراتب سر میزنم و کامنت میدم و کامنت هم جواب میدم، اما یجورایی برای پست گذاشتن و مثل قبل حضور داشتن توی اینجا؟ فکر نمیکنم.
اگر راه ارتباطی دیگه ای(مثل شماره، ایدی و...) رو میخواید در خدمتم و کامنت های این پست هم با احترام پذیرای نظرهای شماست، و اگر نه هم که خوشحال شدم تا به الان باهاتون در ارتباط بودم...
"به پایان امد این دفتر..
حکایت همچنان باقیست.."

بابت تمام تحمل کردناتون و تمام خاطرات و حس های خوبی که بهم دادید ازتون متشکرم؛ امیدوارم توی زندگیتون موفق باشید.
با تمام عشق و احترام "هانول"
THE END

 

هر خطو دوبار خوندم... خداحافظ؟ یا نمیدونم. ولی ممنونم که کاملا نمیری.. و هنوز کامنت میدی و کامنتا رو جواب میدی.:)

:>

هانول

واقعا نمیدونم در مقابل این همه رفتن تک تک شماها از بیان چی باید بگم. انگار یه تیکه از وجودم میره. اقراق نمی‌کنم. هرچند کوچیک، اما همه مون یه بخشی از دنیای همیم.

دلم برات خیلی تنگ میشه. بهمون زیاد سر بزن. و اگه تونستی و خواستی حتما برگرد. تا همیشه اینجا جا داری.

نمیخوام خداحافظی کنم. مراقب خودت باش.

هی مارین-
از بیان نمیرم، صرفا دیگه به اون صورت اینجا نیستم
توعم مراقب خودت باش.

مرلین خوشحالم که تونستم باهات اشنا بشم و باهات حرف بزنم...

و خوشحالم که نمیخوای کلا بیان رو بیخیال بشی و همونجوری که کالیستا اشاره کرد "هنوز کامنت میدی و کامنتارو جواب میدی" همینکه قرار نیست کاملا محو بشی و بازم ما قراره شاهد حضورت باشیم، برام کافیه :"

منم خوشحالم دراگون...

اینو میتونم صرفا یه خبر در نظر بگیرم چون قرار نیست از پیش مون بری و این خوشحال کننده‌س. امیدوارم تصمیم درستی گرفته باشی و بازم نوشته هاتو هر جا که بود بخونیم هانول =)

مراقب خودت باش 💙

اینم میشه گفت، که یه خبر باشه-
توعم مراقب خودت باش.

یکی از اولین بیانی هایی که واقعا با تموم وجودم دوسشون داشتم هستی :`) خوشحالم که کلا نمیری. ولی خواهش میکنم قول بده این پست نذاشتنه تبدیل به کلا نیومدن نشه. ما دلمون تنگ میشه برات :") واقعا این قلبمو به درد میاره که خیلیا، از اون دوست داشتنی ترین هاشون دارن اینکارو میکنن...

همیشه دوست داشتم ، دارم و خواهم داشت :") موفق باشی :")

منم خیلی دوستت دارم میتسوری عزیزم.
منم همیشه دوستت خواهم داشت و دارم..توعم موفق باشی.

اوکی ولی ترکیب این پست وقتی تازه از خواب بیدار شدی و اون آهنگ فاکینگ...

سلولای مغزت رگ به رگ شد~

فکر کنم جزو معدود دفعاتیه که کامنت دادنی اسم اکانت خودمه:)

دوسش دارم-

سبااا

توی تلگرام هستی دیگه؟ :"

اره هستم

از اون موقع نان استاپ گذاشتمش رو ریپیت و دارم گوشش میدم:)

زیادیت میکنه ها

جالبه بعد کنکور فاکینگ و مدرسه فاکینگ تر بیای و با این پست روبرو شی

زنیکه نکبت منننن....

من اینجا کامنت داشتم؟ 

فک نکنم؟

دختره ی نکبت عوضی

منم دلم برات تنگ شده بود")

عا 

ینی میخای بری؟ عا .. پس موفق باشی 

نه کاملا..ولی مرسی؟

چرا یه حس قوی ای بهم میگه که اینم مثل اون پست من یه ایگسای تر و تمیزه¿

بیکار نیستم که واسه یه ایسگا انقدر قشنگ بنویسم عسیسم"-"

اینکه اسم خودم باشه رو دوست داری؟=-=

اوهوم-

ساکت شو بچ 

من الان نه میتونم ازت ناراحت نباشم و نه میتونم بهت حق ندم 

جفتشو انجام بده"-"

آره این وبت نداشتم

پین هستی دیه؟ (البته فعلا برام نمیاره) 

 

شحیح"-"
اره هستم

من تازه اومدم کجا؟

هی بچهه تو خوبی؟

خوبم

خوبی؟

میصت💔

 

خوبم
چخبر؟

سلامتیت 

تو چخبر ؟تل پیامت بدم؟

 

 

 

هیچ خبر

اره مشکلی نیست

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان